2013年9月1日 星期日

新開始

早在2000年開始,已經有寫blog嘅習慣,第一次係用xanga, 後來轉到雅虎、又試過sina同blogspot,最終轉頭返雅虎懷抱。點知,雅虎要關閉啦!

無奈,但我比起一大班寫食譜同大熱blog友們真係太少事,唯有將部份最深刻嘅搬到新家!希望習慣啦

沒有留言:

張貼留言