2013年9月2日 星期一

幸福煮意:豚肉生薑燒Candice kitchen食譜

日式食譜往往較簡單,不論食材、調味、雖然簡單,但味道精緻!

自從結婚後,下廚機會多了,就可以為所欲為〜哈哈!亦因為相公大人唔揀食,我更可以將我想試煮嘅菜式盡情演譯!

當然自問廚藝馬馬虎虎,所以好勤力睇好多人嘅煮食心得參考、試煮,確實真係好似上咗好多烹餁堂咁!

平日去食日本餐,都好鍾意豚肉生薑嘅定食,見到我好欣賞嘅JM Candice 介紹,當然要試下!

尋日為老公預備咗豚肉生薑燒,超好味!謝謝Candice



2013年9月1日 星期日

適應

唔通blogger冇得幫文章分類?
唔慣囉!好似會亂糟糟咁!

新開始

早在2000年開始,已經有寫blog嘅習慣,第一次係用xanga, 後來轉到雅虎、又試過sina同blogspot,最終轉頭返雅虎懷抱。點知,雅虎要關閉啦!

無奈,但我比起一大班寫食譜同大熱blog友們真係太少事,唯有將部份最深刻嘅搬到新家!希望習慣啦